onsdag den 16. maj 2012

Anderledes sommerfugle kort

Hvorfor altid gøre som vi plejer? Det er der vel ingen grund til, og derfor vil jeg i dag vise et anderledes kort med sommerfugle jeg har prøvet på at lave.

På kortet har jeg skåret sommerfugle ud med en die til BigShotten, og det er der jo ikke noget nyt i. Denne gang har jeg dog brugt mønsterpapiret med sommerfuglenes omrids, i stedet for de udskårede sommerfugle som jeg plejer. Jeg har dog gemt de udskårne sommerfugle, for de skal nok kunne bruges en anden gang :-)


Kortet har jeg lavet med et ark fra Echo Parks blok Summer Days (Gitte har den i butikken, men jeg kunne ikke lige finde den på hjemmesiden). Bag på dette ark har jeg limet et blåt stykke papir der er lidt bredere end det mønstrede, så der kommer en kant i hver side. Desuden klippede jeg det til så tre af sommerfuglene er frie og den sidste er blå.
På det blå papir har jeg printet teksten "Tillykke med dagen", og igen prøvet en lidt anderledes måde at lave tekst på kortet. Jeg har nemlig stanset teksten ud med et punch, klippet det til og sat det i kanten af mønsterpapiret. Det giver en effekt som et faneblad i et ringbind, synes jeg. Det mønstrede ark og det blå papir har jeg sat på det gule karton med 3D puder.
Alt i alt har jeg prøvet noget lidt nyt og anderledes, for mig :-)

Mange hilsner Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...