søndag den 6. maj 2012

Basic Grey og Hero Arts

Lørdag smuttede jeg en tur ned til Gitte i Odder for at hente en bestilling jeg havde lavet aftenen før - jeg skulle bare lige... Men det gik selvfølgelig galt som det altid gør når jeg kommer derne så jeg kom hjem med en del mere end bestillingen.
En af de ting jeg købte var den nye 6x6 stack fra Basic Grey der hedder what's up, en af dem der passer til en serie af Hero Arts stempler :-) havde i forvejen et af de nye baggrunds stempler med luftballoner og det passede perfekt sammen.
Jeg startede med at lave disse to helt enkle kort, her bærer papiret udsmykningen i sig selv :-)
Ved det første har jeg lavet en bort i højre side med et borderpumch og så har jeg farvelagt en af de små balloner fra mit stempel, klippet den ud og monteret den med 3D puder.
På skyen har jeg stemplet med et af Gittes lækre tekst stempler.

Kort nummer 2 er udelukkende lavet med papir, her klippede jeg to af balloners ud og monterede dem med 3D puder, den ene en lille smule ovenfor kortet. Igen afsluttet med tekst stempel.

Sidste kort blev en genopfriskning af noget jeg ikke har gjort længe, farvelægning af stempler! Desværre har jeg ikke de lækre tuscher der er kommet i handlen så jeg hænger stadig på akvarel blyanter og vandpensel, men det gik nu også.
Stemplet er fra hero arts og er lavet til papirserien.



/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...