onsdag den 23. maj 2012

Et lidt mere enkelt kort..

Jeg er blevet ret vild med at embosse.. jeg synes, det giver en fed teknik til ensfarvede, småkedelige papirer. Her har jeg taget udgangspunkt i et ældre Prima-papir som har fået en tur gennem bigshotten med en embossingfolder og lide sværte i kanten. Så har jeg taget min tattered floral dies og stanset chipboard ud og derefter en rest mønsterpapir, som det er så er beklædt med. En stor sort blonde agerer blikfang.. jeg kan godt lide kombinationen af lilla og sort, og en neutral tekst, stemplet med sort på en enkel papirsstrimmel. Tre små perler sætter prikken over det berømte i, og et sødt enkelt fødselsdags-kort er færdigt...
Nogen gange skal det bare ikke være ret besværligt og kortet bliver alligevel super sødt.

6 kommentarer:

  1. Så flot og enkelt med den fine blomst. Ser super flot ud med embossingen. Ha en varm dag:-)

    SvarSlet
  2. FLot og enkelt. Jeg er også vild med mine embossingfolders! Det bliver simpelthen så fint og eksklusivt så nemt som ingenting!

    SvarSlet
  3. Ja, det er virkelig sødt. Jeg er også vild med mine embossingfolders :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...